Tilstandsrapport for nettsted
Få en profesjonell vurdering av brukeropplevelsen på nettsidene dine
center bg-brown full-width
Optimer Kundereisen
En evaluering fra en uavhengig tredjepart gir deg verdifull innsikt i hvordan du kan designe en optimal opplevelse for dine besøkende.
Brukeren i fokus
Vi setter oss i stolen til dine kunder og finner tiltak du kan gjøre for å skaffe enda flere kunder, leads og salg.
Inkludert i rapporten
- Navigasjon: Er navigasjonen tilpasset innholdet dit?
- Innhold, tekster og bildebruk sett fra et kundeperspektiv.
- "Grunt test": Svarer du umiddelbart på hva du tilbyr og hvordan det gjør kundens liv bedre?
- Analyse av skjemaer
- Mobil og tablet brukervennlighet
- Universell utforming
- Testing på tvers av enheter ("Cross-browser testing")
- Kontraster, fargebruk og typografi
- Nettsidens ytelse og kjapphet
- Konsistens på tvers av nettsiden
- Andre måter du kan optimalisere nettsiden din.


- Lenkestruktur
- Hvordan du fremstår på Googles søkeside
- Nettsidens Call-To-Actions (CTA)
- Nettsidens topp-oppgaver: De viktigste konverteringene du ønsker at den besøkende skal gjøre
- Metadata for god SEO. Er metadataen din mangelfull, eller lite optimert?
- Forventningstesting: Svarer innholdet til lenkene som leder til de?
- "Influence"-testing: Hvordan du scorer på bruk av de 6 store psykologiske faktorene som trigger handling hos den besøkende: Gjengjeldelse, forpliktelse, sosial bekreftelse, likbarhet, autoritet og knapphet.